> > Ödülüm

Ödülüm

Posted on 25 Ekim 2010 Pazartesi | 8 Comments

                                                          
sevgili yeşilmutfaktantarifler ve ayşemmtfakta arkadaşlarım beni bu güzel bir blog ödülüne layık görmüşler çok teşekkür ediyorum ödülün kuralları ödülü kabul edin ödülü verene bloğunuzda bağlantı kurun ödülü 15 blogcu arkadaşınızla paylaşın genel olarak bırakmayın seçtiğiniz 15 arkadaşınızla iletişim kurun onları seçtiğinizi bildirin
bende diğer blogger arkadaşlarım gibi bu ödülü herkesle paylaşmak isterdim çünkü her blog birbirinden güzel lakin 15 kişiyle paylaşmak zorunda olduğum için bende bu arkadaşlarımı seçtim:

arzumcum
hünerli bayanlar
aintabsofrası
alternatif mutfak
begamanet
anneanneninemekleri
aybikeninmutfağından
ballıcimcime
binbirçeşni
durumutfak
ezgilitarifler
filizinmutfağı
güloanne
kızhatçemutfakta
lezzet sefası
arkadaşlarıma gönderiyor herkese mutlu haftalar diliyorum....

Comments:8

  1. Çok çok teşekkür ederim.
    Çok mutlu oldum.
    Çok tatlı ve naziksiniz :)

    Kocaman sevgilerimi gönderiyorum ve öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canım ödülümü kabul ettiğin için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ödümü aldım çok teşekkür ederim.
    Bende sizi Milföylü Lezzetler etkinli için o güzel tariflerinizle Bloguma bekliyorum sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler.....
    tarafınızdan ödüllendirilmek buyuk bır gurur oldu benım için çok sevındım...
    sevgılerımleeeeeee.......

    bu arada bır öncekı efendımızle ılgılı yazınız çok guzel ellerinize saglıök...

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ve kocaman sevgilerimi gönderiyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok naziksin. Ödülümü sevgilerimi bırakarak alıyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. çok tşk ederim arkadaşım,ödülünü kabul ediyor ve sayfamdaki yerine alıyorum ,yüreğine sağlık canım,sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. İnşallah en kısa zamanda bloguma ekleyebilirim.

    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.