> | | | | | > Karnabahar Kızartması ( haşlamadan)

Karnabahar Kızartması ( haşlamadan)

Posted on 6 Kasım 2012 Salı | 13 Comments

Herkese merhabalar...bugün yapmış olduğum karnabahar kızartmasını haşlamadan yaptım.Çok lezzetli oldu ve vitaminleri de içinde kaldı ,ben bu yemeği ölçü kullanarak yapmadım sizler karnabaharınızın büyüklüğüne göre ölçülerinizi ayarlayın ...Bakalım nasıl yapmışım...
••••••••••••••••••••
Karnabahar kızartması yapılışı:
Malzemeler:
•1 adet küçük karnabahar
•Bir kase kadar mısır unu
•Tuz
•Kimyon
•Kekik
•Kızartmak için sıvı yağ

Yapılışı:
•Karnabaharlar küçük parçalara ayrılır.bir kap içerisinde mısır unu,tuz,kimyon ve kekikle iyice karıştırılır.
•Kızdırılmış yağın içine konur orta ateşte kızartılır.üzerine bol sarımsaklı yoğurt dökülür sıcak servis yapılır....
Afiyet Olsun...

Bunlara da bakmak ister misiniz?
kabak köftesi
mantarlı tavuk
sebzeli enginar dolması
havuçlu tavuk yemeği
kıymalı karnabahar yemeği
karnabahar kızartması

Comments:13

  1. bunu mutlaka denicem:)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. iyiki yprum yapmışsn bana sitenle tanışma fırsatı buldum. tariflerine bayııldım. Bundan sonra gözümün öünündesin:)

    YanıtlaSil
  3. elelrine sağlık :) haşlamadanda pişiyor ve dediğin gibi vitaminide kendine kalıyor off lezzetide cabası çok severim çok :)

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım karnıbahara ama haşlamadan nasıl oluyor bilemedim.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. haşlamadan hiç yapmadım denemek lazım kekikli de denememiştim..ama güzel olduğuna eminim zaten kış sebzelerinden en çok karnabaharı sevdiğim için her tarifine açığım ben bu sebzenin ..sağol ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuza yeni geldim çok güzel .Hemen karnıbahar alıp denemem lazım ellerinize sağlık .Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ben çok severim ellerinize sağlık:)
    bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izeyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. aaaa bende demin eve girer girmez kokusunu aldim :) annemde yapmis bugün fakat annem önce karnabaharlari yumurtaya bandirip öyle kizartiyor.Harika lezetli oluyor ama malesef yigemiyorum kalorisi yüzünden :(( seninde ellerine saglik

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. haşlamadan hiç yapmamıştım b daha iyi sağol canım paylaşım için

    YanıtlaSil
  10. Şimdi yaptım çok güzel oldu :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.