> > Ey İsrail sen ne Allahtan korkmaz kuldan utanmazmışsın

Ey İsrail sen ne Allahtan korkmaz kuldan utanmazmışsın

Posted on 19 Temmuz 2014 Cumartesi | 1 Comment



Bunun içindir ki, İsrâiloğulları'na: "Kim, bir cana kıymayan veya yeryüzünde bozgunculuk çıkarmayan bir nefsi öldürürse, bütün insanları öldürmüş gibi olur. Kim de bir nefsin yaşamasına sebep olursa, bütün insanları yaşatmış gibi olur" hükmünü yazdık (farz kıldık). Şüphesiz ki onlara peygamberlerimiz açık delillerle geldiler. Yine de bundan sonra onların birçoğu yeryüzünde aşırı gitmektedirler.        Maide suresi 32. ayet

İsrailoğulları'ndan küfredenler, Davud ve Meryem'in oğlu İsa diliyle lanetlenmişlerdir. Bu, onların isyan etmeleri ve aşırı gitmeleri yüzündendi. Maide suresi 78. ayet


Şu son günlerde olanlar bütün müslümanların kanını donduran nitelikte.
Acaba diyorum kendi kendime soruyorum hiç mi kalmamış hiç mi yok bakıyorum bakıyorum yok diyorum gerçekten bunlarda ne kalp ne vicdan kalmamış diyorum.

Yoksa hangi insan böyle bir zulmü reva görür ki siz kimsiniz ki siz bu milletler devletler arasında bence bu saatten sonra en pisli insan milletisiniz sizin yüzünüzden insan olmaktan utanır oldum.
 Hele bu sabah okuduğum haber iyice bunlardan tiksinmemi sağladı afedersiniz bir sümük neyse bu saatten sonra bu millette benim için odur.

Filistinde ölenler için üzülüyorum ama bir yandan da diyorum ki onlar müslüman şu mubarek ramazan gününde oruçlu halleriyle zaten şehit oldular doğru cennete gittiler.

Onlar zaten çocuk zaten günahsız onların yeri zaten cennet . Ya o analar kimisi hamile bu sabah okuduğum haberde kadın dokuz aylık bebeği ile ölmüş  yavrucak daha doğmadan ölmüş daha bir gün yüzü görmeden...

Bunları duyup görüp nasıl ses çıkarmazlar nasıl hala israilin yanın da yer alırlar. hangi vicdan sahibi bunu kabul eder. 
Ey kendini birleşmiş milletler olarak tanıtan kurum nerede senin vicdanın ne yaptın onu dondurucuyamı kaldırdınız 

Bu kadar mı pısırıksınız ey müslüman alemi bir avuç israil köpeğinden bu kadar mı çok korkuyorsunuz. bütün müslümanlar el birliği olsa o israil leşlerini tükürükleriyle boğmazmı...

Ya rabbi şu mubarek günlerin yüzü suyu hürmetine sen bu insafsızlara belalarını ver. Ya rabbim peygamber efendimizin yüzü suyu hürmetine o ölen minik günahsız şehitlerin daha doğmamış bebeklerin yüzü suyu hürmetine sen Filistin halkının ve diğer müslüman kardeşlerimize zulm eden zalimlerin belalarını ver onları KAHHAR ismi şerifin yüzü suyu hürmetine kahr eyle ALLAHIM.

Allahım senden başka yardım isteyebileceğimiz kimse yok. Sen müslüman kardeşlerimize güç kuvvet dayanma sabrı ver. Allahım zalimlerin hakkından sen gelirsin tez  zamanda bu kafirleri kendikazdıkları kuyuya düşür ALLAHIM

EY KİTABI VAHYEDEN ALLAH'IM ! EY BULUTLARI RÜZGARIN ÖNÜNE KATIP TA ORADAN ORAYA GÖTÜRÜP YAĞMUR YAĞDIRAN ALLAH'IM!  EY HESABI EN ÇABUK BİR ŞEKİLDE GÖREN ALLAH'IM! VE MÜSLÜMANLARA YARDIM EDİP, NUSRET NASİP EDİP, İSLAM DÜŞMANLARINI HEZİMETE UĞRATAN ALLAH'IM! BU KARŞIMIZDAKİ KAFİRLERİ HEZİMETE UĞRAT! VE ONLARI SARS. ONLARA KARŞI BİZE YARDIM EYLE, GÜÇ KUVVET VER, ONLARIN ÜZERİNE BİZİ GALİP EYLE 
AMİN.

Comments:1

  1. Maalesef canım sadece seyretmekle yetiniyoruz. Elimizden dua etmekten başka birşey gelmiyor.. Keşke birleşebilsek de Peygamberimizin şu hadisini gerçekleştirenlerden olsak.
    "Müslümanlar Yahudilerle savaşmadıkça kıyamet kopmaz.Müslümanlar Onlarla savaşıp Öldürecekler.Hatta Yahudi bir Taşın ve ağacın arkasına saklanıp gizlenecek taş ya da ağaç şöyle seslencek Ey Müslüman Ey ALLAH'ın Kulu işte Yahudi arkamdadır gel onu Öldür! Garkad adındaki ağaç müstesna. Çünkü o Yahudilerin ağacıdır"

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.