> | | | | > Bisküvi Pastası

Bisküvi Pastası

Posted on 18 Mayıs 2010 Salı | 2 Comments

bisküvi pastasını sevmevmeyen yoktur herhalde.bende bir yapayım dedim .yaptım zaten yapılışı çok basit .ondanmıdır bilmem hemencikte bitiverdi:-))))


malzemeler

2 paket pöti bör bisküvi

1 paket kakaolu puding

pudingi pişirmek için arkasında yazan miktara göre süt

süslemek için meyva


yapılışı

pudingi paketin arkasındaki tarife göre pişirin. bisküvileri bir sıra tepsiye dizin.üzerine biraz puding dökün.birsıra daha bisküvi dizin. puding bitene kadar bu işlemi yapın en üstüne döktüğünüz pudingi ıslattığınız kaşığın tersiyle düzeltin. düzelttikten sonra üzerine meyvaları dizin oda sıcaklığında soğutup buzdolabına kaldırın.1-2 saat dolapta dinlendikten sonra servis yapın. Afiyet Olsun...

Comments:2

  1. Selam,
    bu pasta dehset nefis birseye benziyor, hem pratik hem de lezzetli oldugu her halinden belli, ellerine saglik diyorum.

    Ayrica gönderdigin güzel ödül icin de cok tesekkür ederim, son postumda yayinlamayi unuttum ama en kisa zamanda yayinlicam ve paylasacagim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık..
    hepimizin sevdiği bir pasta gerçekten..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.