> | | | > ANNELERE....

ANNELERE....

Posted on 9 Mayıs 2010 Pazar | 3 Comments


bizi doğurup büyüten ,sevgisiyle sarıp kollayan, hastalığımızda başımızdan ayrılmayan, sağlığımızda bizimle neşeli olan ,değerini asla biçemeyeceğimiz canım annelerimiz! onlar çok kıymetli ve değerli...bir anne olarak tüm annelerin anneler günü kutlu olsun .
sevgi dolu günlere.....

Comments:3

  1. seninde anneler günün kutlu olsun arkadaşım ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim blog dünyasına hoşgeldin bende seni izlemeye aldım sayfandaki lezzetlere bakmaya gidiyorum sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretiniz ve yorumumunuz için çok teşekkür ediyorum.Sizinde anneler gününüz kutlu olsun.İnşallah daha nice güzel günler yavrunuzla birlikte yaşarsınız.Allah hayırlı uzun ömürler versin yavrunuzada.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. nurgünaydın9 Temmuz 2010 15:27

    keşke anneler gününde bunu görseydim ... bunu yazardım hediye yerine bu daha çk annemi önemsediğim anlamına gelir di ... (:)rng

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.