> | | | > Fıstıklı Kadayıf Tatlısı

Fıstıklı Kadayıf Tatlısı

Posted on 8 Mayıs 2011 Pazar | 12 Comments


Aslında bu tatlıda anlatılacak pek bir şey yok tatlıyı aldık ve üzerindeki tarife göre şerbetini hazırlayıp döktüm .
tek değişiklik üzerine bol fıstık serpmek oldu.sizlerle paylaşayım istedim....

Comments:12

  1. kadayıff:))
    vazgeçilmezlerimizden:)
    ellerine sağlık canımm:)
    cici geceler:)

    YanıtlaSil
  2. Basitmiş gibi anlatmışsın:) Belki tarif pratik ama lezzet süper! Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. bakınca canım çekti arkadaşım.nasılda güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Tarifkolik/Öznur9 Mayıs 2011 11:50

    Şahane görünüyor ellerine sağlşık canım..

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    Anneler günün kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. AY CANIM DIEYTTEYIM YA:)BOZASIMDA VAR HEPSINI VERSEN YERIMMMM...AYY CANIM CEKTI:)ELLERINE SAGLIKKK

    YanıtlaSil
  7. hımmm çok güzel olmuş bende istiyorum...
    ya evi taşıyacağım diye heryer her yerde canım çok çekti şimdi ne olacak şöyle bakalım..

    YanıtlaSil
  8. Genelde içi boş oluyor diye hazırları tercih etmiyorum. Bol fıstık eminim lezzetini artırmıştır.
    Afiyet şifa olsun canım...

    YanıtlaSil
  9. fotoğrafı görünce derin bir iç çektim

    nedense artık :)

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  10. Annem çok güzel yapar cevizlisini, olsada yesek..:)

    Ellerine sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. bayilirim kadayifa
    ellerine saglik hemen uzanip alasim geldi sevgiler ...

    YanıtlaSil
  12. pratik ama güzel,,bu saatde bu görüntü çok iştah açıcı:)ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.