> | | | | | | > Sakızlı Muhallebili Kurabiye

Sakızlı Muhallebili Kurabiye

Posted on 11 Temmuz 2010 Pazar | 5 Comments


geçen gün bu kurabiyenin tarifini umutluhayat arkadaşımda gördüm. Çok beğendim ve hemen yaptım. İyiki yapmışım çok leziz , enfes kokulu bir kurabiye oldu. herkese tavsiye eder arkadaşımızada bu güzel tarifi için teşekkür ederim....gelelim taife...çokta basit....

malzemeler
1 çay bardağı pudra şekeri
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket sakızlı muhallebi(toz olarak kullanıyoruz)
1 paket kabartma tozu
alabildiğince un
üzeri içinde pudra şekeri

yapılışı
malzemelerin hepsini karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde ediyoruz.
yuvarlak şekiller verip (veya hangi şekilde isterseniz,kalıplada olur) tepsiye diziyoruz.
175 derecede hafif pembeleşene kadar pişiriyoruz fırından çıkarıp sıcağı sıcağına pudra şekerine bulayıp fazlalıklarını silkeleyerek servis tabağına sıralıyoruz .
Afiyet Olsun......

Comments:5

  1. çok güzel görünüyor sakızın kokusunu çok severim eminim kurabiyede misss gibi kokuyordur....

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlıkk.. değişik olmuştur eminimm... afiyetler olsunn..
    mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım beğendiğine çok mutlu oldum .sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ya arkadaşlar aynen söylendiği gibi denedım ama 1saat fırında pişmedi hala yumusaktı bi arkadasa sordum onda katı yağda kullanılıyodu dedı.allahtan cok malzeme zıyan olmuyo uzuldum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.