> | | | | | > Tencere Keki

Tencere Keki

Posted on 8 Temmuz 2010 Perşembe | 8 Comments


ne zamandır bloğumla ilgilenemedim. çok boşladım biliyorum ama bir takım işler ve sıcaklarında etkisiyle vakit ayıramadım. ne yapalım artık daha sık igilenmeye çalışıcam.beni yokluğumda yalnız bırakmayan arkadaşlarada teşekkür ederim .
TÜM İSLAM ALEMİNİN KANDİLİ MUBAREK OLSUN. HAYIRLARA VESİLE OLSUN...

malzemeler
2 yumurta
1,5 su bardağı şeker
yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
7-8 adet kuru kayısı
1 avuç kuru üzüm
1 portakalın suyu
2,5 su bardağı un
yapılışı
şeker ve yumurtalar köpürene kadar iyice çırpılır. yoğurt yağ ve portakal suyu eklenir ve yavaşça çırpılır.un kabartma tozu ve vanilyada eklenir yine yavaşça çırpılır ve yağlanan bardaklara yarısına gelecek kadar hamur dökülür üzerine kuru meyveler konur ve bir kaşık daha hamurdan üstlerine konur .genişçe bir tencereye bardaklar dizilir.bardakların yarısına gelecek kadar kaynak su doldurulur tencerenin üzerine temiz bir bez örtülür kapağıda sıkıca kapatılır .kaynamaya başlayınca kısık ateşte tencerenin kapağı açılmadan 25 dk pişirilir.
Afiyet Olsun....<

Comments:8

  1. Ellerınıze sağlık afıyetler olsun berketi ile..

    Hayırlı Kandıller Dua ile iç içe..

    YanıtlaSil
  2. sevgili sevil ve handan sizinde kandiliniz mubarek olsun ...

    YanıtlaSil
  3. tencere kekini hep kakaolu olarak denedim pekalada sadede olabiliyormuş demek ellerine sağlık enfes bir görüntü

    YanıtlaSil
  4. aylicim o an kakao olmadığı için sade yaptım hiçte pişman olmadım tavsiye ederim.....

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık bir şey sormak istiyorum bu bardaklar nasıl bir bardak normak çay bardağı mı? cevaplarsanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  6. özlemcim evet normal bardaklar su bardağı olur çay bardağında hiç denemedim ama
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. denemek istiyorum ama çatlarsa diye kokuyorum. ama denemeden de olmaz bu hafta içi mutlaka yapmalıyım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.