> | | | | | > Kadayıflı Muhallebi

Kadayıflı Muhallebi

Posted on 24 Şubat 2011 Perşembe | 21 Comments

Herkese yepyeni bir günden merhaba bu gün sizlere güzel mi güzel bir tatlı olan kadayıflı muhallebiyle geldim.
yalnız resimlerimi çoğunlukla akşamları çektiğim için pekte güzel olmuyorlar. ve arkadaşlar yazılarımızı çalan arkadaşımızın önüne geçilmeyeceği anlaşıldı baktım tariflerim hala daha duruyor yalnız resimlerim yoktu artık kaldırdığındanmı yoksa teknik bir neden den dolayımı bilmiyorum. bundan böyle ben de lezzete dair ne varsa arkadaşımızın paylaştığı yazıdaki gibi yapmaya karar verdim.ama hiç bir şekilde bu emek hırsızına hakkımı helal etmeyeceğim.bakalım kul hakkına girmeye daha ne kadar devam edecek. umarım bu postumu da hiç sansürsüz yayınlar tabii utanması yoksa.neyse bırakıyorum artık bu kişiliksiz kişiyi sayfam da daha fazla anlatmayı ben bloğumu onu konuşmak için açmadım.neyse arkadaşlar tarifimi sevgili portakal ağacından aldım bir iki yerin de değişiklik yaptım muhteşem oldu tarifin aslı burada ... 


Malzemeler:
*250 gr çiğ kadayıf
*5 yemek kaşığı toz şeker
*3 yemek kaşığı margarin
muhallebi için:
*1 kg süt
*4 yemek kaşığı un
*2 yemek kaşığı nişasta
*3 fincan toz şeker
*1 tane yumurta
*1 tane vanilya
*1 paket krem şanti
*2 adet damla sakızlı falım(damla sakızı da olur)

Yapılışı:
* muhallebi malzemelerini krem şanti hariç bir tencereye koyun ve pişirin.
*iyice soğuduktan sonra kremşantiyi de ekleyip mikserle iyice çırpın.
*diğer taraftan kadayıfı börek makası ile minik minik doğrayın.
*tencereye aldığınız yağı eritin.
*şeker ve kadayıfı ekleyin pembeleşene kadar devamlı karıştırarak kavurun .kavrulduktan sonra iyice soğutun.
*istediğiniz şekilde bir borcama kadayıfın yarısını serin.
*üzerine muhallebiyi dökün ve kala kadayıfı da üzerine serin.
*buzdolabına kaldırıp bir kaç saat beklettikten sonra servis yapın.

Comments:21

  1. Canım ellerine sağlık ayda bir se
    fer garanti yaparım bayılırız.Alıp
    kaçırıyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş canım severek yediğimiz lezzet eline sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. tatlı süper olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  5. Mükkemmel.
    Ellerine saglik.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bir gün ben de denicem bu kadayıflıdan, herkes deniyor, mis gibi, gözüm kalıyor. Çok da sevdiğim bir tatlıdır halbuki
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok sevdiğim bir tarif ellerine sağlı canım.....canım çekti inan..

    YanıtlaSil
  8. CANIM BU GÜN BENDE YAPTIM:)ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  9. Baharcım senin de ellerine sağlık ayrıca afiyetle yiyin.

    YanıtlaSil
  10. Bendede bugün aynı tatlıdan var canım..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. canım en iyisini yaprsın bırak prim verme şu ahlaksıza..
    ttalın da ne güzel olmuş bak ellerin dert görmesin tatlım:)
    öpüyorum kocamann:)

    YanıtlaSil
  12. Süper görünüyor canım benim.Ellerine kollarına sağlık.Canım çekti anneme yaptırayım bende :D

    YanıtlaSil
  13. canım ellerıne saglık .bayılırm ben bu tatlıya.sık sık yaparım ellerın dert gormesın:)))))))))

    YanıtlaSil
  14. Lezzet Sarayım, bu tatlı son birkaç yıldır çok revaçta oldu, hakkatten de nefis..Ellerine sağlık canım. O ahlaksızları da ben Allah'a havale ettim, takmıyorum..Kimi nereye şikayet edicen, boşver..

    YanıtlaSil
  15. Muhalebi kadayifi çok severim, çok guzel gorunuyor, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  16. Çok güzellll, ellerine sağlık nefis görünüyor. Afiyet bal şeker olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  17. Pek çok kere görmeme rağmen denemek kısmet olmadı bu tarifi. Çok nefis görünüyor, eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  18. Resmine değil tadına bakın. Ben de bu tatlıyı çok seviyorum. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. elinize sağlık,çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  20. Bende bu tarifi almıştım birinden yapacaktım ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. En sonunda DNS ayarlarımı doğru bir şekilde değiştirdim ve ulaştım bloglara...

    Kaç gündür bakamadım birbirinden güzel yemek bloglarına, şimdi doya doya bakıyorum, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.